måndag 5 november 2007

._.

Åh, jag har datakunskap.
Det är så jävla lamt, mitt huvud värker och jag orkar verkligen inte lyssna på vad läraren, den jobbiga mannen med kalt huvud där framme vid karterden säger.
Vad pratar han nu om? Tabeller, eller va? Äh, whatever...
egentligen borde jag lyssna, för vi har prov i det efter teaterperioden, men really jag pallar inte. JAG VET HUR MAN ANVÄNDER WORD!

Men snart teaterperiod, ändå skönt som fan. En vecka, fyra skoldagar.. Åhhh, sex veckor med bara teater. Hej glädje!

Jag ska hem till Robin och färga hans hår efter denna lektionen, rött.
Rött är sött. Passar honom bra, min Robin.

Sen måste jag studera också, har prov i kulturhistoria imorgon, i engelska på onsdag och i matte på fredag.
baaaaajs, men ändå jag kommer klara det, jag vet om att jag kommer klara det.

Inga kommentarer: