söndag 6 januari 2008

Jullov.



Är det redan slut? Det här lovet... Det känns som det var igår vi gick från skolan och hade ett helt lov framför oss.
Ja, tiden går minsann snabbt!
Nu tänkte jag berätta lite om mitt lov, kanske finns någon som är lite intresserad?
Ja, julen... Den firade jag och min familj i Bunkeflo. Jag fick det jag önskade mig och nu har jag faktiskt ingen aning om vad jag ska önska mig i födelsedagspresent, mer än nya converse och pengar. Det kanske räcker, men ändå.

Nyår blev både kalas och inte så kalas faktiskt.
Vi började med en liten förfest hemma hos Henny, sen var det då menningen att vi skulle åka till Rosengård och fira tolvslaget. Det blev dock inställt och det blev lite panik med att hitta en ny fest, men vi hade tur. En fest fann vi i Limhamn, hemma hos Fabian. Det blev mycket dans, skratt, raketer och pussar.
Vi var tvunga att gå vid ett tiden och då var det menningen att jag och Robin skulle hem till honom och mysa, fast så blev inte fallet. Det blev lite bråk, eller lite och lite... Det blev ganska mycket bråk och det kändes som nyår blev som förstört. Nyår slutade i många tårar.
När man tänker tillbaka på det nu när det mesta är löst så var det kanske en ganska lyckad nyår, i alla fall fram till bråken.

På tisdag börjar skolan igen och om ungefär två veckor fyller jag sexton år, woe skål på det!

Inga kommentarer: