måndag 21 januari 2008

sisådär



Hejhopp!

Hm... Ja, vad tänkte jag nu skriva?
bajs, sånt händer alltid, jag tänker "åh, det här ska jag skriva i min blogg" och sen när man väl har loggat in och så vidare så har man glömt det och ja, det är faktiskt en ursäkt till att jag inte skriver så ofta. (som om någon bryr sig)
Jag får ta mig i kragen och skriva något annat då I guess.


Idag har jag varit hemma från skolan, mest för att jag kräcktes igår. När släkten skulle samlas och fira min födelsedag (jag fyller år imorgon) så mådde jag extremt illa och kräcktes, inte nice. Dock kom farmor med ett bra tips, äta banan och dricka coca cola och tro det eller ej... Men det funkade faktiskt!
Jag var mest hemma idag utifall om mitt illamående skulle komma tillbaka, tänk om jag hade kräckts i skolan eller något sånt. Usch!


Igår hade jag och Robin tre månader också, damn det går snabbt.
-happykid-






Inga kommentarer: